Reklama pneumatyczna to inaczej dmuchańce, które możemy spotkać pod różną postacią i w różnych rozmiarach. Dlaczego firmy inwestują w taki rodzaj promocji?
Odpowiedz jest dość prosta. Przede wszystkim wpływ na to mają niezwykłe gabaryty dmuchańców. Zwracają uwagę każdego. Oprócz tego niestandardowe balony sprawiają, że reklama jest świetnie zapamiętywana i utożsamiana z konkretną marką.
Do dmuchańców zaliczyć możemy, windymany (windmany), balony reklamowe, dmuchane namioty, ekrany pneumatyczne, bramy dmuchane oraz wszystkie napełnione powietrzem czy helem niestandardowe nośniki reklamy.
Każdy szanujący się producent balonów zapewnia klientom gwarancję jakości, dlatego dmuchańce pomagają uwidaczniać firmę przez długie lata. Dzięki nowoczesnym technologiom cała reklama pneumatyczna może być zadrukowana informacjami o firmie czy produkcie.
Modne stały się repliki produktów w formie dużych dmuchańców. Takie gadżety stanowią niezwykły dodatek marketingowy, przez co firma nie będzie obojętna w oczach potencjalnych klientów.